Saturday 7 January 2012

nak tgk FA cup 3rd round(man city vs man utd) @ masterchef MALAYSIA???


Masterchef nih aku layan la jugak..dah duk umh jerk kn..aku x expect langsung wahidan leyh masuk final sb.aku bajet zamir ngan ezany@ amita..so,utk final nih, aku sokong ezany la..sb die sgt konsisten & agak comel kot..hahahaha



@



aku semestinya sokong Manchester United..even  dah 2x berturut team kesayangan aku nih kalah arituh..mmg agak kecewa..skunk Man Utd dilanda krisis kecederaan pemain la...defender hancus .mcm2 taktikal pelik dah ferguson wat...haha,.aku harap,Man Utd bangkit dari kekalahan dan balas dendam atas kekalahan 6-1 pada man city di old traforrd pada bulan oktober 2011 yg lalu..glory glory MU..


p/s: nant kalau rajin aku share link utk live streaming manchester city vs manchester united bg korang yg xde astro @ korang yg mls nk kua g tgk kt kedai mamak...hehe...n last skali aku harap aku x berebut la ngan ma & akak aku nk tgk bola esok..huhu

No comments:

Post a Comment