Friday 6 January 2012

imbasan 2011

1.tragedi vivaKU eksiden  9 JUN 2011 


Dari gmbar kt atas nih..aku rs korang paham kn mcm ne situasi aku time tuh..OK, meh aku nk citer ckit pasal kejadian nih..aku bawak kete dari melaka kire2 kul 5 ptg hari kejadian..aku blik sb cuti kot..aku pn x ingt dah...aku nk blik umh famili aku kt kuantan..So,  kire2 kul 7.45 mlm tuh , aku dah nk masuk jln gambang dah tibe-tibe kete isuzu DmaX kluar dari simpang secara mengejut dari belah kanan aku..kebetulan jalan agak licin sb bru pas ujan..aku tekan brek sehabis2 nya & try nk ngelak dri langar kete tuh..tp gagal jugak...boom!!mcm  2 la kot bunyi time kete aku berlangar ngan bontot kete isuzu 2...aku trus klua dri kete...semua pakat kerumun tgk ..Alhamdulillah aku xde ape2..






ni la kete yg aku langgar tuh..kete dari siam plak tuh..haha..xde la teruk mne pn kn??meh tgk kete aku plak mcm ne...







x bape clear sgt ke???hehehe..Ok2,meh aku tunjuk yg clear ckit...
















cermin depan kete aku retak...nasib baek la x pecah time eksiden tuh..





bumper depan kete aku..mmg hancur abes...teruk ker?? 


lampu mmg kompem2 pecah tp tayar kete aku xde ape2 problem pn ..hehe 



Jadi,sbgai pngjaran nye..utk diri aku n kawan2 aku yg laen..korang berhati2 la d jln raya..jgn lupe pkai seat belt..Baca DOA..tu yg paling penting ..Malang x berbau kn..



2. konvo UteM kali yg ke -7 22 OKTOBER 2011


amacam??kacak x aku time nih?? muke mmg abes cover dah tuh...hahaha


yg org kt tgh aku tuh dah mcm ngantuk jer...dah x reti nk pndang kamera ke?..wat rosak gambar aku jerk...kahkahkah


nih antara budak2 kelas aku yg konvo skali ngan aku...yg depan skali tuh..amoi paling hot kt dlm kelas aku...hahahaha..(dah mmg die sorg je amoi dlm kls aku)



kek ni adik aku bagi..budak UTeM..tp aku xleyh gtaw la sape..rahsie2...hehe




nih jerk la bunge yg aku dpt time aku konvo arituh..tuh pn kena paksa kwn baek aku bagi..hahaha...nk mintak awek yg bgi, tp awek pn xde time nih...ngeh3








p/s: tahniah kt semua rakan2 aku yg berjaya mendapat segulung ijazah..Selamat Maju Jaya...hahaha...tibe2 jerk skema plak ayat aku ujung2 nih...ok...dah la kot.:)



No comments:

Post a Comment