Friday, 20 January 2012

Kisah 3 Pilot..LAWAK

Kisah 3 Pilot yang ditangkap oleh Suku Dayak kanibal, ketiga-tiga pilot yang takuy tersebut memohon agar x dibunuh. Maka ketua suk kaum itu pun berkata, "Kalau korang sume nk hidup, korang kena masuk hutan & bawa 10 buah yang sama jenisnya. Tapi korang hanya ada masa 3 jam saja!"

Sblum 3 jam, pilot yg 1 pun akhirnya dtg bawa 10 epal. 
Ketua Suku : "Ok, kamu dah bawa 10 biji epal. Skrg masukkan semua epal tu ke dalam lubang dubur kamu satu persatu. Kalau kamu merintih atau bersura, kamu akan saya potong2!"

Dengan penuh perjuangan & ketahanan akhirnya epal pertama dpt dimasukkan. Tp utk epal yg ke 2 dia xdpt mnahan sakit & terus mnjerit. Dgn kejam ketua suku td terus memenggal kepala si pilot itu. Maka naiklah pilot tadi ke langit.
Pilot ke-2 plak dtg bawa 10 biji anggur. Dan ketua suku td terus bg arahan yg sama. ! anggur msuk, 2 anggur masuk, 3 anggur masuk, tp pada saat dia nk masukkan anggur yg ke-10, ketua suku td tiba2 memotong kepala pilot ke-2.
Naik la pilot ke-2 ke langit & berjumpa dgn pilot 1 td.

Pilot 2 : Wah kau pun mati jugak?
Pilot 1 : Ye la, aku bawak epal. Xtahan sakit! Sial tul ketua suku tu, syaratnya susah sgt! habis kau bawak buah apa?
Pilot 2 : Anggur..
Pilot 1 : Anggur? Tu kan senang! kecik jerk, xsakit pon!!
Pilot 2 : Mmg betul. Semua anggur aku hampir masuk ke dalam lubang dah. Tapi tiba2 aku ketawa & habis sume anggur yg aku masuk tadi keluar balik....
Pilot 1 : Bodoh kau!! Knape ketawa?
Pilot 2 : Habis, mase aku nk masukkan angggur yg ke-10, aku nmpk pilot ke-3 bawa durian...giler ko...Durian!!! hahahahahahahahahaahaha


No comments:

Post a Comment